Socialna omrežja imajo v zadnjem času vedno večjo veljavo ter jih vse več podjetij uporablja za trženje storitev in produktov. Omrežje Facebook ima dnevno aktivnih uporabnikov 600.000, medtem ko število aktivnih uporabnikov na platformi Instagram strmo narašča, trenutno jih je okoli 280.000.

V Dotu opažamo, da podjetja slabo prilagajajo strategijo nastopa na posameznih platformah in da se v praksi največkrat ista vsebina deli širom spleta. Premalo se upošteva raznolikost omrežij in prilagoditev vsebin posamezni publiki.

          

 

 

 

 

Razlogi, ki botrujejo slabšemu nastopu:

  • Ekipa ni dovolj usposobljena, nizka stopnja znanja in sledenja trendov.
  • Omrežje se ne jemlje kot vir promocije, zanemarja se aktivna dnevna prisotnost uporabnikov.
  • Slovenci želimo vse narediti sami; malo vložka – mali izplen.
  • Prehitro obupamo, ker ni želenega odziva na nastop.
  • Premalo uporabimo vse oblike in možnosti, ki so na voljo.

Je lahko vsak Social Media Specialist?

Kaj je potrebno za kakovostno upravljanje računov?

Osnova za dobro delo ter kakovosten profil, ki DEJANSKO prinaša rezultate je znanje.

Pripravili smo 15 osnovnih vprašanj, s katerimi lahko preverite znanje vašega Social Media Specialista.

Lahko preverite znanje sodelavcev, ali vprašalnik uporabite, ko izbirate nove sodelavce ali agencijo.

Priporočamo, da vaš profil v upravljate zaupate tistim, ki imajo vsaj to osnovno znanje.

Vprašalnik: 

15 Questions to Ask Social Media Specialist_dot4digital.com

Vložek v profil in aktivnosti na socialnih omrežjih že dajete – kolikšna je razlika, če je-ta kakovosten,

v primerjavi z nekakovostnim? Če so aktivnosti na družbenih omrežjih predane osebam brez znanj, boste dobili aktivnosti brez rezultatov.