Delo Social Media Specialista je tudi redno upravljanje profilov na socialnih omrežjih, objavljanje, vzdrževanje strani, pridobivanje sledilcev, pridobivanje všečkov in komentarjev na objave, povečevanje obiskanosti spletnega mesta,…

Objaviti pravo vsebino na pravem mediju ob pravem času in tako naprej. Enostavno, bi lahko rekli?

Vsaka platforma ima svoje zakonitosti, ker vsi še vedno največ uporabljate Facebook smo zapisali nekaj priporočil zanj:

PONEDELJEK

Ponedeljek je začetek delovnega tedna in čas, ko večina vaših sledilcev čuti, da potrebuje malo vzpodbude in motivacije za nov začetek tedna. Tukaj so trije predlogi:

  • Crosspromoting z nekom drugim v vaši branži. Sodelujte s podjetjem, ki ponuja brezplačen izdelek ali storitev in si medsebojno pomagajte. Ne glede na to, ali napišete »influencer« ali jih preprosto označite v svoji objavi, vam bo to pomagalo pri uspešnosti.
  • Delite strokoven nasvet. Ponedeljek je dan, ko se vaši sledilci osredotočajo na znanje, zato poskusite s strokovnim pristopom rešiti ali premagati izziv.
  • Ponedeljkova motivacija oz. #MondayMotivation je odličen hashtag za uporabo. Razmislite o tem, kaj motivira vaše oboževalce. Če ste v sektorju finančnih storitev, potem je to verjetno prijeten avtomobil ali počitnice, če ste v fitnesu, potem bi to lahko bil super paket, če pa ste v lepotnem sektorju, potem je to morda nova frizura.

 

TOREK

Razpoloženje uporabnikov Facebooka se od ponedeljka ni spremenilo veliko. Kaj lahko storite?

  • Začnite tekmovanje. Če lahko nastavite kratko enodnevno tekmovanje, potem je v torek odličen dan.
  • Delite objavo v spletnem dnevniku. Torek je za tako deljenje dober dan, vendar se zaradi večje zaposlenosti lahko zgodi, da bo pravi doseg imela šele čez dan ali dva.
  • Postavite vprašanje. Lahko izberete torek kot dan za vprašanja ter s tako vsebino nadaljujete iz tedna v teden. Enostavno lahko vprašate za komentar na določeno objavo ali vprašate kaj malo bolj strokovnega glede njihovega znanja in podobno. Kdaj lahko tudi presenetite s filmčkom na odgovor.

 

SREDA

Tukaj je nekaj idej, ki jih lahko delite na ta dan.

Delite nekaj sreče ali modrosti. #WednesdayWisdom je priljubljen hashtag med motivacijskimi objavami in poslovnimi strokovnjaki, zato dodajte svoj glas v to mešanico. Sredi tedna, lahko objavite tudi nekaj iz preteklost vašega delovanja, kar se je dogaja v vašem podjetju, vaši industriji ali povezanih novicah po vsem svetu.

 

ČETRTEK

V četrtek že večina sledilcev razmišlja o prihajajočem vikendu, v okolju na delovnem mestu pa se zmanjša pritisk. Četrtkov je pravi čas za prikaz “hvaležne” strani vaše blagovne znamke s trend hashtagi #ThrowbackThursday in #ThankfulThursday.

Zakaj se ne bi zahvalili svojim sledilcem za podporo na vaši strani in blagovni znamki? Delite fotografijo svoje pisarne, delite pogovor s svojimi sodelavci ali zgodbo o vaših prvih izdelkih.

 

PETEK

Z objavo delite dobre vibracije na vaši Facebook strani, tukaj je nekaj odličnih idej:

  • Podarite kupon. Vikend se približuje, razpoloženje pa se spremeni v nakupovanje, prosti čas in sprostitev. Petek je odličen dan, s katerim lahko delite kupon s popustom za svoje sledilce, ki bodo imeli priložnost nakup opraviti čez vikend. Kupon lahko  časovno omejite!
  • Razmislite o drugem tekmovanju. Tekmovanja, nagradne igre in podobno imajo zelo dober odziv ob petkih, Vse potrebno pripravite že prej (pravila in pogoji), da bi se izognili hitenju v zadnjem trenutku!

 

VIKEND

Vikendi so namenjeni sprostitvi, zabavi, druženje in dobri hrani, zato ne objavljajte posodobitev podjetij v soboto ali nedeljo. Če delujete v branži za prosti čas, zabavo, jedačo in pijačo potem je to vaš trenutek!

Če imate fizično podjetje, npr. trgovino, restavracijo ali hotel, se prepričajte, da čez vikend posnamete veliko fotografij oboževalcev (najprej jih vprašajte ali smete) nato delite fotografije oseb, ki uživajo v koriščenju vaših storitve ali so kupili kupon s 50% popustom, katerega prodaja se konča v ponedeljek.

 

KAJ OBJAVITI KO NIMATE IDEJ?

Včasih se zdi, da je za vsako objavo potrebno veliko energije in priprav… skozi čas, pa idej že zmanjka. Mi jih imamo še nekaj:

  • Zamenjajte naslovno in profilno fotografijo; naj bo usklajena s trendi vašega podjetja. Menjava je dober način, da izpostavite “top storitve”, poleg tega je menjava v Facebookovem algoritmu zapisana drugače in bo zato vidna  več sledilcem.
  • Izpostavite določen komentar pod objavo ter nadaljujte razpravo na to tematiko.
  • Delite mnenje stranke, fotografijo ali oceno.

 

Želite, da vam pošljemo kopijo naših predlogov po branžah? Pišite nam: info@dot4digital.si 

Za vas lahko izdelamo tudi Social media Pack! Primer TREND, NATURAL IN FASHION spodaj.